De Ramadan is een maand van saamhorigheid en aanbidding. Een maand waarin we vasten en uitkijken naar het ontvasten. Het liefst doen we dat met onze naasten, maar als nieuwe moslim is het niet altijd makkelijk om gezellig met je vrienden, familie of kennissen te ontvasten. Daarom organiseert Restaurant Masal Tilburg samen met Stichting Bekeerling een bekeerlingen iftar.

Let op: Inschrijven verplicht! – Klik hier

Deze iftar is bedoelt voor (alleenstaande, nieuwe) moslims die anders de Ramadan doorgaans alleen doorbrengen, zonder familie en/of vrienden. Aanmelden is ook mogelijk voor (pas) bekeerde stellen. Aanmelden kost €5 per persoon (zie formulier). Met dit bedrag reserveer je een plekje. Zonder reservering is toegang tot de Luxe Iftar helaas niet mogelijk en let op: VOL=VOL! Iedere bekeerling ontvangt tevens het boek “De Handleiding van de Nieuwe Moslim”, t.w.v. €14, folders en boekenleggers cadeau.

Iftar voor bekeerlingen en geïnteresseerde niet-moslims

De iftar vindt plaats op vrijdag 7 april na het Magrib gebed (20:28) in Restaurant Masal. Station Tilburg-Centraal ligt op loopafstand van het restaurant. We adviseren bekeerlingen dan ook om met het OV naar het restaurant te komen.

• Turkse Restaurant Masal Tilburg
  • Talent Square 333, 5038 LX Tilburg
  • 7 April 2023
  • 19:30: Inloop
  • 19:45: Aanvang & netwerken
  • 20:28: Iftar (ontvasten) & gebed
  • 21:45: Afsluitend woordje voor bekeerlingen
  • 22:00: Afsluiting
  • Voor broeders en zusters
  • Aanmelden voor dit evenement is verplicht

Aanmeldformulier Bekeerlingen Iftar 2023

Hiermee schrijf je jezelf in voor de Bekeerlingen Iftar 2023 in Tilburg.

E-mailadres(Vereist)
Jouw e-mailadres. Wordt alleen gebruikt voor de aanmeldbevestiging. Al je persoonlijke informatie, inclusief deze aanmelding, wordt uiterlijk op 14 april 2023 automatisch verwijderd uit onze systemen.
Met hoeveel zusters kom je (in totaal, dus inc. jezelf?)
Prijs: 5,00 €
Met hoeveel mannen kom je (in totaal, dus inc. jezelf?)
Prijs: 5,00 €
Totaalbedrag te voldoen voor de Iftar.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wens jij anderen ook geluk en saamhorigheid? Deel dan dit bericht of je foto’s met de hashtag:

#BekeerlingenIftar

Overige landelijke iftars

In het verleden organiseerde Stichting Bekeerling de Nationale Bekeerlingen Iftar: een Iftar, gegeven door verschillende organisaties door het hele land zodat bekeerlingen lokaal konden ontvasten met mede-bekeerlingen. Omdat niet iedereen in staat zal zijn om naar Tilburg te komen plaatsen we hieronder een overzicht van andere bekeerlingen iftars 2023: