Donaties

Het voortbestaan van onze stichting is mede afhankelijk van uw giften. Samen kunnen we ons sterk maken voor alle Nederlanders en Belgen die willen beginnen met het praktiseren van de Islam. Bezoek ons projectoverzicht wanneer u benieuwd bent naar onze belangrijkste activiteiten. U kunt aan ons doneren middels:   iDEAL (Nederland), Bankoverschrijving (Wereldwijd) ,Periodieke donaties (Wereldwijd), Paypal / Creditcard (Wereldwijd), Bancontact (België) en SOFORTbanking (Duitsland, België, etc.).

iDeal

De donatie via het Nederlandse betaalsysteem ‘iDeal’ zal veilig via de vertrouwde omgeving van je eigen bank verlopen en de transactie zal meteen worden verwerkt.

Bancontact

U kunt hiernaast middels Bancontact doneren. U wordt automatisch doorgestuurd naar de betaalgateway.

De laatste donaties:

Periodieke donaties (steunpilaar)

Steun onze stichting voor een langere tijd, en wees een van onze steunpilaren! Maandelijkse of jaarlijkse donaties helpen ons om langdurige projecten in goede banen te leiden. Elk bedrag is welkom en wordt met dankbaarheid ontvangen! Indien u ons periodiek wilt steunen, vragen wij u om de gewenste doneergegevens zelf op te geven aan uw bank. U blijft dus zelf alle touwtjes in handen houden. Met behulp van internetbankieren kunt u heel snel een opdracht aanpassen of verwijderen. Ons rekeningnummer is IBAN NL90INGB0006810807 (BIC: INGBNL2A).

Bankoverschrijving

Wilt u ons (periodiek) steunen? Maak dan het bedrag dat u aan ons wilt doneren over op onze rekening. Gebruik de volgende gegevens voor de bankoverschrijving: IBAN: NL90INGB0006810807 BIC (int.): INGBNL2A Bank: ING Bank Ten name van: Stichting Bekeerling

PayPal / Creditcard

Met een PayPal account kunt u rechtstreeks geld storten per bank of creditcard. De verbinding met de doneermodule is beveiligd. Door op de knop hiernaast te klikken komt u direct op de PayPal pagina terecht.

SOFORT Banking

SOFORT banking is hét alternatief voor iDeal en MrCash en kan door vrijwel alle Nederlandse en Belgische bezoekers gebruikt worden. Daarnaast is het beschikbaar in 8 andere Europese landen. (binnenkort)

Sponsors

U wordt onze sponsor indien u een sponsorbijdrage levert vanaf € 500,-. Uw bedrijf wordt dan een vol jaar als sponsor vermeld op onze drukbezochte website (onder de sponsorpagina).   Moge Allah (سُبْحَانَهُ وَ تَعَالَى) uw steun accepteren en u nog meer verrijken. Team Stichting Bekeerling