Projecten

Stichting Bekeerling heeft op dit moment de volgende projecten lopen. Alle projecten die Stichting Bekeerling opzet komen voort uit liefde voor de Nederlandse en Belgische gemeenschappen en voor het vergroten van de kennis omtrent de Islam voor zowel moslims alsook de niet-moslims. Alle projecten dragen dan ook bij aan de verbetering van het begrip tussen de verschillende groepen in ons land.

Ieder project kent een projectleid(st)er die op zijn of haar beurt weer verantwoordelijk is voor een of meerdere vrijwilligers.

BEKEERLINGEN

De verschillende projecten die onder deze categorie vallen hebben als doel om de “bekeerlingen” op individueel vlak te begeleiden, adviseren en bij te staan in de zoektocht naar meer kennis. De meest in het oog springende projecten zijn:

INSTANTIES

De projecten die zich richten op instanties zijn bedoelt om een grote groep mensen te informeren. De meest in het oog springende projecten zijn:

ONDERWIJS

Deze projecten zijn bedoelt om studenten, schoolkinderen en niet-moslims te informeren.

OVERIG

Enkele overige projecten treft u hier.