#ROYALSLIDERTEST

Bruidsschat van $100.000?
Heb je gezien hoe duur de huwelijken zijn geworden? En hoe goedkoop overspel nu is? Wat heb je erover te vertellen? We hebben er een korte film over gemaakt, getiteld “de prijs van het huwelijk”. Een vriend van me kwam namelijk naar me en zei dat hij wilde trouwen, maar de bruidsschat was $100.000,-. Dus daarover hadden we een film over gemaakt. $100.000,- (Verheven is Allah) Wanneer men het toegestane (halal) moeilijk maakt, zal men (als jongeman) sneller de verboden kant op gaan (haram). Dat moeten we niet hebben. Allah zal de ouders die dit soort bedragen eisen zeker ter verantwoording roepen. Zij maken het de jonge mannen hierdoor onnodig moeilijk. Daarnaast leefden de meeste van onze ouders niet in deze moeilijke en hyper seksuele tijdperk. Wij vragen de ouders om hun kinderen op weg te helpen. https://stichtingbekeerling.nl/adviezen-voor-de-zusters/
Bruidsschat van $100.000?
Waarom moslim worden?
Bron: waaromislam.nl
Islamitisch begraven
Stichting Bijzondere Islamitische Begraafplaatsen In Nederland, kortweg BIBIN. Deze stichting is opgericht door moslims voor moslims die in Nederland begraven willen worden en daarbij een eeuwigdurend grafrecht wensen. Deze wens waarmaken is alleen mogelijk door het realiseren van islamitische begraafplaatsen met een bijzonder karakter, waaronder met name een eeuwigdurend grafrecht. Graven worden in Nederland namelijk na enkele decennia geruimd en dat gaat tegen de Islamitische principes in. Voor meer informatie, zie http://www.bibin.nl/
Misconcepties over de Islam (engels)
(engels) Spoken word: Zes misconcepties over de Islam. De zes grote misconcepties zijn: 6: Moslims haten Jezus (vrede zij met hem) 5: Wat betekend Jihad? 4: Zijn moslims barbaren? 3: Vrouwenrechten. 2: Werd de Islam verspreid door het zwaard? 1: Zijn moslims terroristen?
Gezegende Hajj en Offerfeest 2014!
Wij wensen jullie allemaal een gezegende Hajj-periode en Offerfeest. Stelt jullie huizen open voor mensen zonder familie, deel het vlees met anderen (waaronder je buren) en zorg ervoor dat niemand dit jaar in zijn of haar eentje alleen achterblijft. Team Stichting Bekeerling.